WARUNKI DOKONYWANIA TRANSAKCJI
- Regulamin sklepu jest jedynym dokumentem określającym zasady zawierania umowy pomiędzy Klientem a właścicielem sklepu, którym jest AgroHorti Media Sp. z o.o. w Poznaniu z siedzibą przy ul. Metalowej 5, 60-118 Poznań
- Regulamin Agrarsklep.pl dostępny jest na niniejszej stronie, a jego akceptacja przez osoby korzystające ze sklepu jest obligatoryjna.
- Zawarcie umowy i realizacja zamówienia może być dokonana tylko za pośrednictwem sklepu internetowego www.agrarsklep.pl, przy użyciu dedykowanego formularza.
- Dla potrzeb złożenia zamówienia i dokonania transakcji zaleca się by Klient założył konto na stronie internetowej www.agrarsklep.pl za pośrednictwem formularza rejestracyjnego, podając tym samym dane umożliwiające kontakt i realizację zamówienia. Klient zyskuje w ten sposób dostęp do swojego konta i historii dokonanych zakupów.
- Zgodnie z zapisami Rozdziału 3 Regulaminu „Warunki zawierania umowy sprzedaży” prawidłowo złożone zamówienie zostaje potwierdzone informacją zwrotną w formie wiadomości e-mail, wysyłaną na wskazany przez Klienta adres. We wiadomości znajduje się co najmniej numer zamówienia oraz specyfikacja zamówienia.
- W przypadku braku otrzymania potwierdzenia zamówienia w przeciągu 10 minut od jego złożenia, Klient powinien skontaktować się ze sklepem pod adresem e-mail: sklep@agrarsklep.pl lub pod nr telefonu 61 886 29 08 w celu wyjaśnienia sytuacji.
- Wyjaśnianie wątpliwości i nieprawidłowości związanych ze złożonymi zamówieniami lub wykonywaniem transakcji możliwe jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-15:30
- Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu. Zamówienia złożone w dni ustawowo wolne od pracy, realizowane są w pierwszym dniu roboczym, następującym po dacie złożenia zamówienia.
- Zgodnie z Regulaminem Klienci mają możliwość wyboru kilku sposobów płatności – szczegółowy opis zawiera Rozdział 4 Regulaminu „ Sposoby i terminy płatności”
- Towar zamówiony w ramach transakcji dostarczany jest tylko na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Więcej informacji na temat dostawy zakupionych produktów znajduje się w Rozdziale 5 Regulaminu „Koszt, sposoby i termin dostawy produktu”
- AgroHorti MediaSp. z o.o. informuje, że szczegóły wyglądu zewnętrznego towarów oferowanych w sklepie internetowym (w szczególności kolory i odcienie) widoczne na urządzeniach Klienta (np. monitor) lub na wykonanych przez Klienta wydrukach mogą różnić się od rzeczywistych, w zależności od indywidualnych właściwości i ustawień tych urządzeń
- W sytuacjach wzbudzających wątpliwość co do treści zamówienia lub danych Klienta składającego zamówienie, a także w przypadku wystąpienia błędów w ofercie sklepu internetowego, co może dotyczyć m.in. omyłkowych informacji o cenach, dostępności towarów, warunkach promocji i obniżek cen, pracownik sklepu może skontaktować się z Klientem telefonicznie lub e-mailem w celu wyjaśnienia wątpliwości lub zaproponowania alternatywnego sposobu wykonania transakcji.
- W Rozdziale 6 Regulaminu „Reklamacja produktu” opisane są zasady i warunki składania reklamacji zakupionego produktu.
- Sklep może w wybranych przez siebie okresach sprzedawać oferowany towar w cenach specjalnych tytułem promocji, przeceny lub wyprzedaży posezonowej, przy czym ceny specjalne wskazanych towarów mogą obowiązywać w okresie wskazanym na stronie lub do całkowitego wyczerpania zapasów towarów.
- O wszelkich zmianach Regulaminu informujemy poprzez zamieszczenie nowego Regulaminu na stronie www.agrarsklep.pl, na naszej stronie będziemy też informować o planowanych przerwach w dostępie do sklepu.